diumenge, 15 de novembre del 2009

3.1 Seguiment WebQuest. Nivell d'interculturalitat i altres

La capacitat de poder plasmar conceptes teòrics crec que tampoc és una cosa dificultosa des de l’àmbit de treball que estem plantejant perquè des de la vessant de treball col•laborativa i de discussió dins de l’aula es pot amalgamar i treure molt profit dels conceptes amb la intervenció i l’assessorament que podem fer als alumnes.


Una altra cosa és el nivell que nosaltres volem assolir d’interculturalitat i si realment encertem el que volem dir i el que volem que els nostres alumnes assimilin aquí potser que ens perdem una mica, com ja he comentat abans, perquè és fàcil que ens podem perdre dins dels diguem-ne paradigmes i no arribem a la fita de interculturalitat en el seu nivell més alt i podem perdre’ns en conceptes multiculturals i d’integració dels alumnes arribant a només a una barreja de cultures sota el nostre signe cultural.

A banda de tot l’interès didàctic es força engrescador, saber com els alumnes poden assimilar aquest conceptes, com els veuen actualment, quines experiències tenen sobre ells...A més de veure com podrien fer servir les diferents eines TIC i com extrauen la informació adient o quina és la que ells creuen que es l’adient.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada