diumenge, 15 de novembre del 2009

3. Seguiment i evolució de la webquest

La dificultat que ens representa la WebQuest es realment intentar plasmar tot el que realment volem copsar dels nostres alumnes i com fer-ho sense entrar en la dinàmica dels assimilacionistes i la integració (les qual no tenen res de dolent), però crec que des de la vessant que treballem s’ha d’anar un mica més enllà.


Per això en el primer moment som una mica tous en la nostra WebQuest i a posteriori anem cap a posicions més crítica (es pot veure amb el conjunt d’imatges que s’han anat posant en els diversos PowerPoint).

La qüestió que també resulta una mica feixuga és que volem acaparar una gran quantitat de conceptes i ens costa una mica difícil posicionar aquestes idees, idees que poden fer la WebQuest molt complicada i amb moltes tasques a desenvolupar, per la qual cosa ens anem centrant mica en mica i no engegar moltes tasques a desenvolupar pels alumnes (havíem pensat en un conte...), ja que els treballs a fer són molts però s’ha de tenir en compte que treballem una assignatura optativa en la qual els alumnes s’han de sentir satisfets amb el treball desenvolupat i no els podem “cremar” a base de molta feina.

Així mateix el fet de pensar per a qui anava dissenyada aquesta WebQuest ha pogut generar al començament malentesos de com havíem de treballar-la (molts immigrants a l’aula, pocs...).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada