dimarts, 1 de desembre del 2009

4.b.4.-Aportacions PACs per activitat professional

El poder clarificar conceptes i en certa manera poder fer una taxonomia a partir dels estudis realitzats dins de l’assignatura sobre aquest ampli panorama de conceptes, entroncats tots ells, però que es distancien quan fem una valoració rigorosa sobre ells i el quals hem ampliat dins d’aquesta assignatura per poder posicionar-nos millor a l’hora de entendre i transmetre la informació sobre els continguts de la interculturalitat i d’aquesta manera poder classificar sota diversos paradigmes i idees que poden estar sota de determinades postures educatives i/o interessos.

Seguin el fil de l’anterior el fet de poder valorar de una manera més acurada sobre els concepte, en ajudarà a contextualitzar millor les tasques que volem dissenyar i també valorar com a futurs psicopedagogs per part d’altres companys i d’aquesta manera establir mesures conceptuals sobre els temes a tractar i no aportar informacions i treballs que pudin dur a confusions sobre el que realment es vol treballar i sota quina premissa de treball se surt.
Per altra banda crec el descobriment d’una eina com la WebQuest en referència a la seva creació i desenvolupament amb tots els continguts a incloure que se’ns posen a l’abast, si sabem utilitzar el que hem aprés ens ajudarà a desenvolupar i a valorar diverses propostes sobre la interculturalitat i altres matèries en les WebQuest, ja que sabrem discriminar quins són els continguts a tractar segons el que volem treballar dins de la nostra WebQuest, a qui la volem dirigir (professorat, alumnat), amb quina assignatura volem associar els continguts a treballar a l’aula i conjuminar-lo amb la creativitat a l’aula de tal manera que afavoreixi la didàctica i la dinàmica de treball sobre la matèria a tractar i les finalitats que busquem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada